×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار امروز

امروز : دوشنبه, ۱۰ آذر , ۱۳۹۹  .::.   برابر با : Monday, 30 November , 2020  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اموزش و پرورش از مدارس خواست پایان سال تحصیلی را اعلام نمایند

رضوان حکیم زاده اظهار داشت : آغاز روند ثبت‌نام از نخستین خرداد اعلام شده‌است , در واقع این آغاز پروسه ثبت‌نام مشتمل بر تشکیل ستادهای استانی و برنامه ریزی های اضطراری است .

او ادامه داد : با اعتنا به از روی میل که به شورای مدرسه ها داده شده , هر زمان که معلمان گزارش خویش را ارایه دهند و اعلام نمایند که فراگیری و فراگرفتن علم آموزان کامل شدن و محتواهای درس‌ها ارایه شده‌است بایستی ارزیابی‌ها در سامانه فراگیری و رشد ثبت شود و علم آموزان بعداز آن می توانند برای ثبت‌نام اقدامات بعدی را انجام دهند .

نائب رئیس فراگیری ابتدایی وزارت یادگرفتن و رویش اذعان کرد : با اعتنا به راندمان هنگامی که برای بازگشایی مدرسه ها معین شده , این زمان آماده است تا جایی که علم آموزان بخواهند و ضروری بدانند رفع انواع دروس صورت پذیرد و آن‌ها در مدرسه ها حضور داشته باشند و معلمان این سرویس ها آموزشی را به علم آموزان ارائه نمایند .

۱۰ تا ۱۵ درصد علم آموزان در مدرسه ها حاضر شدند

حکیم زاده همینطور در رابطه حضور علم آموزان بعد از بازگشایی مدرسه های در دوران کرونا برای رفع گونه های اظهار داشت : مبنی بر بررسی‌های صورت گرفته حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد علم آموزان در بخشها شهری و ولی درصد زیاد بیشتری در بخش ها عشایری در مدرسه ها حضور پیدا کردند .

او خاطر نشان نمود : پیشتر پیش گویی میشد که همین ۱۰ تا ۱۵ درصد از علم آموزان به هر علتی نتوانسته باشند از فضای مجازی در بستر شبکه بشاش و فراگیری تلویزیونی استعمال کنن یا این که احیانا در فراگرفتن نقص‌ داشته باشند که همین تعداد هم در مدرسه های حاضر شدند .

او یادآور شد : ولی در بخش ها روستایی و عشایری و بخشها دورافتاده به دلیل دسترسی نداشتن علم آموزان به فناوری‌ها و فضای مجازی شاهد حضور گسترده‌ای از آن ها در مدرسه های بودیم که کلاس‌های درس برگزار شد .

بکارگیری رویکردهای ترکیبی و تلفیقی در یادگرفتن

نائب رئیس یادگرفتن ابتدایی یادگرفتن و رویش در رابطه وضعیت یادگرفتن علم آموزان در صورت استمرار کرونا نیز اظهار داشت : در شرایطی‌که موقعیت کرونا در سرزمین ادامه‌دار باشد , وزارت فراگیری و رشد سناریوی خویش را برای این حالت پایه گذاری کردن نموده است .

حکیم زاده خاطر نشان کرد : در سناریوهای یادگرفتن و رشد بیان شده که با استعمال از فضای فناوری و راه و روش ترکیبی و تلفیقی که مشتمل بر آموزش‌های تلویزیونی و فضای مجازی و رویه ترکیبی که متشکل از فراگیری حضوری و مجازی است , یادگرفتن ادامه یابد .

او ذکر کرد : بی تردید وزارت یادگرفتن و رشد رعایت بدون نقص پروتکل‌های بهداشتی را با همیاری وزارت بهداشت دنبال کرده و مورد دوام جریان یادگرفتن و آنالیز میزان فرا گرفتن را تحت عنوان دو مسئله مضاعف حیاتی در برنامه‌های خویش حیث می نماید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.